Retourneren

Wilt u uw bestelling (of een deel van) retourneren?

U heeft tot 14 dagen de tijd om kenbaar te maken dat u uw producten wilt retourneren

  • Download het Herroepingsformulier
  • Volg de stappen op het formulier.
  • Nadat u aangegeven heeft de producten te willen retourneren, heeft u vervolgens 14 dagen om de producten terug te sturen.
  • U ontvangt het totale bedrag binnen 14 dagen na het kenbaar maken inclusief verzending terug. Enkel de kosten van retourneren naar de fabrikant zijn voor eigen rekening*. Het transport hiervan dient u zelf te organiseren.
    Bij schade aan het geretourneerde product worden de kosten van de schade wel in mindering gebracht op het gerestitueerde bedrag.
  • Let op: Wanneer u de trap al geheel of gedeeltelijk gemonteerd heeft is de trap niet meer verkoopbaar en is de schade aan de trap meestal groter dan het te terug te krijgen bedrag. Retourneren heeft in dat geval geen zin.

Óf maak het willen retour sturen binnen 14 dagen bekend per mail naar: info@prijzentrappen.nl

 

Retourneren is niet in alle gevallen mogelijk, namelijk:

  • Als u na 14 dagen aangeeft dat u wenst gebruik te maken van het herroepingsrecht
  • Producten die aantoonbaar door zelfmontage of onkundig handelen van de klant zijn beschadigd
  • Bij de GoUp trappen. Deze worden speciaal voor u op maat gemaakt.
  • Wanneer de trap (geheel of gedeeltelijk) speciaal voor u op maat is gemaakt. Dit geldt hoofdzakelijk voor de vlizotrappen GoUp.
  • Als u een zakelijke klant bent.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Heeft u nog vragen of is iets niet duidelijk? Neem met ons contact op.

* Bij de trappen kunnen er wel annuleringskosten in rekening worden gebracht omdat deze zogenaamde ‘custom made’ trappen speciaal voor u op maat en op kleur worden gebracht. Ook bij zakelijke klanten kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht.

Annuleren

Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunt u deze als particulier kosteloos annuleren. Wanneer u een zakelijk klant bent kunt u niet annuleren. In sommige gevallen kan er toch geannuleerd worden maar worden er wel annuleringskosten in rekening gebracht afhankelijk van de ordergrootte.

webwinkelkeur banner